tirsdag 4. januar 2011

Tilstanden forværrer seg....

Jeg har vel så vidt vært innom garnlager problematikken tidligere. Det vil si at jeg tidligere ikke kunne forså hvordan "alle" ute i strikkeblogg land endte opp med kilovis med garn som de ikke hadde noe umiddelbar plan for. Og jeg innrømmet vel også at jeg hadde mer garn i skuffer og skap enn planlagte prosjekter frem i tid.....

Her er beviset på at "tilstanden" forværrer seg.......

 

Romjula bød jo på mange ledige timer i døgnet og noen ble brukt til å surfe nettet etter strikkeblogger og diverse annet. Jeg kom da over Tamo, ei fin side med alt mulig rart. INKLUSIVE - 30% på diverse knapper. 

På det tidspunktet kunne jeg ikke å strikke knappehull, eller kast og hadde i grunn ingen formening om NÅR jeg skulle bruke disse knappene. Hadde heller ingen formening om det var dyre eller billige knapper, MEN det var 30% av, og DET skjønner jeg er mindre enn opprinnelig pris. 

Så da ble fristelsen for stor og knapper ble bestilt i en fei, kvelden 30. desember. Og i dag dukket de altså opp i en enkel konvolutt i postkassa. STAS!!!!

Og i går lærte jeg ved hjelp av Garnstudio sin strikkeskole å strikke kast som blir til knappehull. Så da er det problemet løst og. 

Da var det vel bare å finne ut hvilket garn som skal matches opp mot hvilke knapper, på hvilket antrekk, til hvilken person..... OG om det perfekte garnet faktisk finnes her i huset.....


2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER knapper=) Og det er sååå mye fint å kjøpe på nettet, billig er det også! Hurra!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Tusen takk for koselig innlegg om butikken min:)
    Ha en fin kveld . Barbara

    SvarSlett